Формула за изчисляване на точките



Формулата за изчисляване на точките в Skill League е въведена с цел да измери цялостната игра без да взима предвид вариациите и късмета.

Обяснение на формулата


  • Място (на колкото по-добра позиция финиширате, толкова повече точки ще получите)
  • Уменията на останалите играчи (ако се представите добре срещу силна конкуренция, ще спечелите повече точки)
  • 'В парите' (печелите повече точки, ако успеете да влезете в парите)
  • 'Финална маса' (печелите повече точки, ако финиширате в топ 9)

Място

Най-важният фактор при определяне на резултата е цялостното ви представяне в турнирите на Skill League. Затова се опитайте да играете възможно най-добре в турнирите и да приложите на практика уменията, придобити в нашите курсове!


Точките се присъждат както следва:

1. Топ 1/16 (Например топ 50 при общ брой играчи 800.)
За първите 1/16 финалисти точките се разпределят линейно. Следователно разликата в точките между две съседни места е значително малка. Същото се отнася и за разликата в наградите в сравнение с редовен турнир на много маси. 

2. Топ 25% до топ 1/16
Точките се увеличават логаритмично.  

3. Последните 75% 
Точките се увеличават логаритмично, но не с такава рязка разлика, както при играчите по-горе.

Пример: В първия турнир за месеца всички играчи стартират с 1 500 точки. Следователно средният коефициент за всички е 1 500. При наличието на 1 150 играчи точките ще се разпределят по следния начин: 

Ранг Умения Промяна
1 1636,4 +136,4
2 1615,9 +115,9
3 1605,3 +105,3
50 1559,2 +59,2
150 1522,8 +22,8
300 1503,4 +3,4
500 1496 -4
1150 1484 -16
 

Уменията на останалите играчи

Друг фактор, определящ точките, които печелите, е вашият начален резултат в сравнение със средния резултат на всички играчи. Играчите, които започват турнира с по-висок резултат, ще получат по-малко точки в сравнение с играчите, които започват турнира с по-нисък резултат. Освен това, играчът с по-висок начален резултат ще изгуби повече точки, ако бъде елиминиран в ранния етап на турнира.

 
Пример: Играч финишира на 300 място от общо 1 150 играчи. Средният резултат е 1 500. 

Случай 1. Играчът притежава 1 700 точки. Това прави 200 точки повече от средния резултат за останалите играчи.
Случай 2. Играчът притежава 1 300 точки. В този случай играчът има 200 точки по-малко от средния брой точки. 

В случай 1 играчът ще загуби 2,6 точки. В случай 2 играчът ще спечели 9,6 точки към резултата си от турнира.  

'В парите'

Тук всичко е ясно - финиширайте „в парите" и ще получите още 3 точки. 

Може би забелязахте, особено при турнирите от Open Skill League, разлика между обявената награда в „Информация за турнира" и в турнирното лоби.  Причината за това е обяснена тук:

Графата „Информация за турнира" показва процентното разпределение на наградния фонд на теория. Когато действителната награда за дадено място падне под $0,01, тази награда не се присъжда на играча, а вместо това се добавя към наградата на победителя в турнира.

Точките в PokerSchool Skill League се пресмятат, имайки предвид разпределението на наградите на теория. Например, играч, който на теория има право на награда в размер под $0,01, няма да получи награда в този турнир, но ще спечели допълнителни 3 точки за лигата за това, че е завършил в парите.


Финална маса

Играчите, достигнали до финалната маса, получават допълнителни точки както следва:
 
Място Допълн. точки
1-во +50
2-ро +30
3-то +20
4-9-то +10
 

Заключение

Структурата за разпределянето на наградите в PokerSchool Skilll League е значително по-плавна в сравнение с тази на редовен турнир на много маси. В тези турнири няма разлика дали ще бъдете елиминирани първи или точно на последната позиция преди разпределянето на наградния фонд. И в двата случая не печелите нищо. При формулата, която ние използваме за разпределяне на точките, разликата между тези две места е приблизително 40 точки. Също така, разликата между 1-во и 10-то място е значително по-малка в сравнение с обичайната структура за разпределение на наградите. Победителят ще получи около 68% повече точки от играча, финиширал на 10-то място. При редовен турнир този играч ще получи поне 100% повече. И най-накрая искаме да изтъкнем още една разлика: ще губите точки от общия си резултат при всяка елиминация от турнир. По този начин искаме да накажем прибързаната игра и да възнаградим постоянството през целия месец. 
 
 
АКО си падате по математиката, тук можете да прочетете подробности за формулата ... (натиснете, за да отворите)
 
    играчи:= броят на играчите
    ранг:= позицията, на която финишират играчите
    уменията на останалите играчи:= средният начален резултат на всички участници в турнира
    2ln:= логаритъм с основа 2
     
    Нов резултат = [стар резултат] + delta + 4 + ([уменията на останалите играчи] - [стар резултат]) / 33
     
    Формула за delta:
     
    Топ 1/16 финалисти: 
    delta = 40+(1/16-(ранг/играчи))*16*40
     
    Топ 25% финалисти: 
    delta = (2ln (играчи/ранг)-2)*20
     
    Последните 75% финалисти: 
    delta = (2ln (играчи/ранг)-2)*10
     
 
 
 

Запомнете: дори и да не успеете да се представите добре в лигата този месец, следващия месец всички играчи започват с 1 500 точки - това е играта, в която всеки може да стане победител!