ЧЗВ за IntelliPoker

В.

Какво представлява IntelliPoker?

О.

IntelliPoker е покер училището на PokerStars, създадено да ви въведе в света на покера и да ви помогне да откриете покер звездата в себе си.

За да станете печеливш покер играч, най-напред ще трябва да научите някои основни стратегии. В IntelliPoker тези стратегии за разделени на курсове, разработени с помощта на покер експерти, с цел да ви помогнат да се учите стъпка по стъпка.

В края на всеки курс ще положите малък тест, за да проверите как се справяте и дали сте готови да продължите към следващия курс. При завършване на тестовете ще получавате различни награди и оферти в PokerStars.


В.

Как мога да стана член на IntelliPoker?

О.

Присъединяването към общността на IntelliPoker е безплатно и лесно. За повече информация посетете нашата страница за регистрация.


В.

Как да си създам сметка в PokerStars?

О.

Ще трябва най-напред да изтеглите софтуера на PokerStars от страницата за теглене. За да си регистрирате безплатна сметка в PokerStars, изберете „Създай сметка" от меню „Сметка" в лобито на PokerStars и попълнете задължителните полета във формуляра за регистрация. Уверете се, че сте въвели валиден имейл адрес, на който ще ви изпратим кода за потвърждение.


В.

Мога ли да имам повече от една сметка в IntelliPoker?

A

Не. Всеки играч има право само на една сметка. Също така е забранено да закриете сметката си и после да регистрирате нова. След като създадете сметка, няма да можете да променяте потребителското си име.


В.

Забравих си паролата за IntelliPoker. Какво да направя?

О.

Влезте в сметката си в софтуера на PokerStars, изберете „Училище" и след това „Смени парола". Паролата ви ще бъде променена и ще можете отново да влезете в сметката си.


В.

Не разбирам цялата тази покер терминология, която използвате.

О.

Въпреки че в началото може да ви се струва объркващо, скоро ще свикнете с терминологията. Запазете си този линк - той съдържа пълен речник на повечето покер термини.


В.

Не получавам вашите имейли. Каква е причината за това?

О.

Може би това се дължи на факта, че вашият вашият доставчик на електронна поща погрешно засича имейлите на IntelliPoker като спам. Ако проблемът е такъв, той се решава лесно. Посетете страницата на на PokerStars с информация за имейлите, за да научите повече.


В.

Къде мога да видя рабата ми от IntelliPoker?

О.

След като направите депозит, можете да видите текущите си рабати в прозореца „Каса" в софтуера на PokerStars. Там ще разберете и колко VPP точки трябва да съберете, за да изчистите рабата. За да видите въпросната информация, натиснете „Каса" и след това „Статус на моите рабати". Можете да откриете повече информация за VIP програмата на страницата на PokerStars с програмата за редовни играчи.


В.

Как мога да видя турнирните ми билети?

О.

Влезте в сметката си в софтуера на PokerStars, изберете „Инструменти" >„Моите игри и билети" > „Турнирни билети". Ще се отвори екран, показващ наличните ви билети. Обърнете внимание, че през натоварени периоди добавянето на билетите към сметката ви в PokerStars може да отнеме до 72 часа.


В.

Как мога да се свържа с поддръжка?

О.

Има два отдела за поддръжка:

1. Поддръжка на Intellipoker: support@IntelliPoker.bg

2. Ако имате въпроси за сметката си в PokerStars, пишете ни на support@pokerstars.bg, тъй като отделът за поддръжка на IntelliPoker няма достъп до информацията за сметката ви в PokerStars.


В.

Как да използвам софтуера на PokerStars?

О.

PokerStars предлага виртуална обиколка, в която с видеоматериали се обясняват основните неща.